Gibt es in Luxemburg Angebote zur Verhaltenstherapie??

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Gibt es in Luxemburg Angebote zur Verhaltenstherapie??

      Hallo,

      Ech denken ech schreiwen emol op letzebuergesch :].
      Ech gin den 17.August operéiert an kréien en Bypass. Esou wéi vill Leit hei aus Letzebuerg gin ech och an da Clinique d'Eich behandelt an vun Dr.Azagra operéiert.
      Meng Fro un Iech ass, wéi ass daat matt der Iessberodung an enger Verhaltenstherapie. Meng grouss angst ass et nämlech iwerfuerdert ze sin waat ech iessen kann an waat net, an hun och eng grouss angst spéider an méin aalt Iessverhaalen zereck ze faalen!
      Get een do vun der Clinique d'obésité ennerstetz oder muss een sech do ausserhalb helef sichen, wann jo wou.

      Merci :dankeschön:

      Léiw Gréiss

      Ketti
    • RE: Gibt es in Luxemburg Angebote zur Verhaltenstherapie??

      Ketti

      Ech hun dir dach schon eng Keier geschriwen dass mir zu Eech esou eng Hellef ungebueden gouf. Dest vum Psy dem Dokter Poull nodeems hien mech apte fir OP erklärt hât, hût hien mir och nach alternativen virgeschloen. Du war's dach och déih Tester mâchen an duerno bei den Dr. Poul. ????

      Ech weess dass et verschidden Therapieméiglechkeeten gett déih an der clinique du jour am centre, do wou mir een vun den zwee Tester gemâch hun, ugebueden gin.

      Du woll's jo den naechsten Méindeg op den Stammdesch kommen, dann kann een nach eng Keier mat den aneren doriwer schwetzen.

      Bis dann
      Mein Höchstgewicht bei 1,80 m 2004: 152,5 kg

      Hat sich mittlerweilen bei +- 85,00 kg eingependelt
      an der Grösse hat sich nichts getan :-)
    • RE: Gibt es in Luxemburg Angebote zur Verhaltenstherapie??

      Hallo Ketti

      Ich gehe regelmässig zur Ernährungsberatung und mache eine Therapie einmal pro Monat. Der Therapeut kommt einmal monatlich aus Mönchengladbach nach Luxemburg. Aber auch bei uns gibt es verschiedene Angebote.

      Die Ernährungsberaterin hat eine eigene Praxis und arbeitet nicht im Krankenhaus.
      Von ihr habe ich einen Plan bekommen der auf mich, meine Vorlieben, Verträglichkeiten,meinen Lebensstil und meinen Tagesrythmus abgestimmt ist.

      Im Krankenhaus bekommt man oft einen 08/15 Plan. Aber da jeder anders auf die Op reagiert ist es auch wichtig einen persönlichten Ernährungsplan zu haben.

      Am Montag können wir ja darüber sprechen. Also bis dann.

      Salut
      Sylvie
    • RE: Gibt es in Luxemburg Angebote zur Verhaltenstherapie??

      Merci merci Nico,

      mee sorry ech kann mech gudd un deng sms erenneren, ech wollt hei nemmen fro nach eng kier stellen, fir mir fléit na meenungen ze huelen.

      Gin hei fléit och léit di einfach esou ouni OP sech hellef geholl hun. . .etc

      Sorry och datt ech den ament net esou vill zéit hun fir an da mettesstonn eppes iessen ze goen. Ech maachen graat den motoführerschéin. An ech sen emmer mega presséiert fir op den zuch hun 2 stonnen fahrt, matt auto zuch an bus, grrrrr, do sin heiernsdo minuten gezielt.

      Ech hoffen datt ech den méinden fréischicht hun an eroofkommen kann. Wann jo dann waert ech mi fréi goen well ech leider net esou lang spéit bleiwen kann!

      Ech hoffen bei dir alles ok.

      LG

      Ketti
    • RE: Gibt es in Luxemburg Angebote zur Verhaltenstherapie??

      Mir gehts blendend danke :-)))))))

      war heute morgen um 5:30 Uhr bereits 1 stunde joggen
      Mein Höchstgewicht bei 1,80 m 2004: 152,5 kg

      Hat sich mittlerweilen bei +- 85,00 kg eingependelt
      an der Grösse hat sich nichts getan :-)

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Nico ()