Stammtisch Luxembourg am 26.9.2011 in Bereldange

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Stammtisch Luxembourg am 26.9.2011 in Bereldange

      Hallo again,



      Unser nächster Stammtisch findet am 26.9.2011 in Bereldange wieder im Restaurant Riviera statt.



      Ciao

      Marianne :=):
    • hallo Marianne

      sin den leschten Densdeg un der hand opreiert gin an am Mome nt weineg online

      probeieren dess keier do ze sin



      Leif greiss vun Stesel
      Mein Höchstgewicht bei 1,80 m 2004: 152,5 kg

      Hat sich mittlerweilen bei +- 85,00 kg eingependelt
      an der Grösse hat sich nichts getan :-)
    • Hallöchen Alleguer,

      Versiichen och den 26ten do ze sin.

      @ Nico, as alles gud gaangen mat der Op ? :120: Du muss e Meinden beriichten! Och vu mir eng schnell Genesung.

      @ Marianne, ween as dann do sou ongedeleg, :zwinkert: kuken net mei all Daag beim Forum eran. Net béis sin. :friends:
      Frée mech ob den 26ten. Bis dann, Lilchen
      Erforsche das Gute,das dir schon widerfahren ist,
      und du wirst daraus Vertrauen gewinnen für die Zukunft
    • Hallohallo,

      bei mir gibt es auch was Neues. Heute war ich bei dem OP-Vorgespräch und jetzt muss ich auf die Antwort der Krankenkasse warten und auf die Einladung zum Kontrollarzt. Ich hoffe, dass es nicht mehr so lange dauert. Die Kostenübernahme ist laut Chirurgin so gut wie sicher, also mache ich mir da keine Gedanken. Das "Projekt" Magenbypass wird somit immer realer, es fühlt sich aber immer noch "richtig" an und ich kann es kaum erwarten, es über mich ergehen zu lassen. Da meine Insulin-Werte leider erhöht sind, habe ich mich für einen Bypass und nicht für Schlauchmagen entschieden, um Diabetes zu verhindern.

      Nico, wünsche Dir eine schnelle Genesung nach der Hand-OP.

      Ganz viele liebe Grüße

      Joja
    • Hallo Mädels

      Danke fuer die Genesungswuensche, ist alles gut verlaufen, war knapp 3 Stunden im hopital de jour im CHN , OP dauerte knapp 15 minuten

      am Montag kommen die Fäden raus und dann kann ich bald wieder aufs Rad

      bis bald
      Mein Höchstgewicht bei 1,80 m 2004: 152,5 kg

      Hat sich mittlerweilen bei +- 85,00 kg eingependelt
      an der Grösse hat sich nichts getan :-)
    • Hallo dir Leiwer,

      melen mech hei mat zereck :hallo: , leider hun ech eng ganz hart Zeit hannert mir,meng Mam an meng Schwéiermam sin elo enerhalb 8 Wochen gesturwen, do drobs hin huet mein Papp een schwéiren Herzinfakt gemach,et as alles am Moment ziemlech stressech an ech hun net déi richteg Ruh wir mech vun menger OP ze erhuelen.Hun bis elo 20 Kiloen verlur :freu: an sin ganz zefriden.

      ech probieren den 26.09.dabei ze sin,dann kann een beschen schneesen :grinsen:

      @Nico eng gud Besserung,das du geschwenn erem ob den Velo kanns klammen

      LG

      Brigitte
    • JOSHI schrieb:


      Hallo dir Leiwer,

      melen mech hei mat zereck :hallo: , leider hun ech eng ganz hart Zeit hannert mir,meng Mam an meng Schwéiermam sin elo enerhalb 8 Wochen gesturwen, do drobs hin huet mein Papp een schwéiren Herzinfakt gemach,et as alles am Moment ziemlech stressech an ech hun net déi richteg Ruh wir mech vun menger OP ze erhuelen.Hun bis elo 20 Kiloen verlur :freu: an sin ganz zefriden.

      ech probieren den 26.09.dabei ze sin,dann kann een beschen schneesen :grinsen:

      @Nico eng gud Besserung,das du geschwenn erem ob den Velo kanns klammen

      LG

      Brigitte



      Merci an dir och vill courage
      Mein Höchstgewicht bei 1,80 m 2004: 152,5 kg

      Hat sich mittlerweilen bei +- 85,00 kg eingependelt
      an der Grösse hat sich nichts getan :-)
    • Salut, ech melde mech och mol rem :hallo: , hoffen et geet eech all gut ! War de moien rem lafen ( naja soen mer mol leiwer joggen ) a paken mettlerweil zwee tiir, dat sin 5,5 km, fir mech as dat immens :freu: .
      Leider kann ech maar nowend nit kommen, well ech an Generalversammlung vu mengen Bouf sengem Sportsverain gin, sin do och besse mei aktiv rem.

      Hoffen also lo op den termin vum oktober a wenschen eech all vill spass fir maar.

      Haalt eech monter a bis nächst keier,

      Nadine
    • Muss leider och ofsoen ;( dat as wann een sou susseleg as, an 2 Terminer mecht, an nemmen een obschreift.
      Sorry, :nix: wir gaer nach emol komm, well dei nächst Meint get et nitt vill, sin fun mett Oktober un an der Vakanz,
      an duerno fir ob manst 2 Meint an Therapie.

      @ Marianne: drecken gaanz fest Daimercher fir e Freiden. Sin esou ob dain Resultat gespaant. Duerno bass du jo ganz nei.

      Ich all en scheinen Owend, sin a Gedanken dobei.

      Decke Knuddler fir iech alleguer :knuddel: :knuddel:

      Lilchen
      Erforsche das Gute,das dir schon widerfahren ist,
      und du wirst daraus Vertrauen gewinnen für die Zukunft